Sayfalar

Perşembe, Haziran 16, 2005

Erişte Salatası

Erişte Salatası

Dün akşam eşime bu salatayı yapacağımı söyleyince o da yanına tavuk yaptı. Tarifi işyerimde Hamiye hanım'ın tarif defterinden yazmıştım. Aslında sıcak günlerde böyle soğuk yiyecekler çok güzel gidiyor. Tarif için teşekkürler Hamiye hanım..

Malzemeler:
  • 1 paket ev eriştesi
  • 2 havuç
  • 2 salatalık
  • 1 kase sarımsaklı yoğurt
  • 1-2 çorba kaşığı mayonez (ben kullanmadım)
  • 6-7 adet küçük salatalık turşusu
Hazırlanışı:

Erişte bol suda haşlanır. Suyu süzülüp soğuk suya tutulur. Havuç ve salatalıklar rendelenir ben küp küp doğradım. Turşular da küp küp doğranır. Hepsi harmanlanır. Salata tabağına alınıp üzerine sarımsaklı yoğurt dökülür. Dereotuyla süsleyebilirsiniz.

Afiyet olsun..

5 yorum:

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Gerçekten güzel bir tarif. Ellerine sağlık Şule. Yaz mevsimi için ideal. İşlerinizde kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Aslı teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Şuan son yorumlar bölümüne bakınca çok güldüm.Şule ,hatice,zeynepdgt.Enaz sizin kadar yorum yapmışım.maşallah sitenin Batman şubesi gibiyim.ara ara siteye girip bakıyorum.sabah ilk uyanınca bakmıştım.erişteyle ilgili bir tarif görünce kayınvalidemin gönderdigi erişte aklıma geldi ve öğlen yemeği olarak yaptım.birdahaki sefere sizin tarif gibi yaparım.sanki makarna salatası gibi olmuş.eminim tadıda çok güzeldir.ellerine saglık şuleciğim,sevgiler.....

Adsız dedi ki...

zeynepcim yorumların bizi çok mutlu ediyor gerçekten. Siteye hareket katıyorsun. Her zaman güzel yazılarını bekliyoruz. Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Erişte salatasını çok sevdim pratik ve leziz.