Sayfalar

Çarşamba, Kasım 09, 2005

Kuru Erik ve Üzüm Hoşafı



Komposto ve hoşafın her türlüsünü seviyorum sanırım. Şimdiye kadar beğenmediğim bir çeşitle karşılaşmadım. Erikli ve üzümlüsünü de ilk defa annemde tattım. Hoşafın suyu her ne kadar bulanık olsa da tadı çok güzeldi. Tarifini bir umut istedim ve şu şekilde aldım. 250 gr üzüm, 250 gr kuru erik, tencerenin aldığı kadar su ve istediğin kadar şeker :) Su yaklaşık 2 litre kadardı. Şekerine de artık damak tadınıza göre siz karar verin.

Afiyet olsun..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba sevgili Hatice ve Şule. Öncelikle sizin ve herkesin geçmiş bayramını kutluyorum. Görmeyeli siteye çok güzel tarifler eklenmiş. Süt içemeyen birisi olarak sıvı ihtiyacımı komposto ve hoşaflardan karşılıyorum. Şu sıralar ne bulursam kaynatır oldum. :-) Bu tarifte çok hoş. Gel de deneme. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Elif teşekkürler.. Süt içememen ne kötü. Umarım yoğurt ve peynirle aran iyidir :). Denersen beğeneceğini umuyorum.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor.Şuan oruçlu olduğum için canım istedi.Hoş şuan ne görsem öyle oluyor.sevgiler.......

Adsız dedi ki...

Zeynepcim Allah kabul etsin. Annemin hoşafından tatma fırsatın olsaydı keşke..