Sayfalar

Salı, Kasım 03, 2009

Eylül'ün Diş Buğdayı



Eylül kuzumun 23 ekimde diş buğdayını yaptık. Kızımın dişleri nihayet 10,5 aylıkken çıkmaya başladı :). Ben bu yazıyı ekleyene kadar Eylül 11 aylık oldu :P. Biz artık dişi çıkmadan yürüyen ilk bebek olarak tarihe geçecek diye dalga geçmeye başlamıştık. Şimdi 3 dişi var, sanırım bir tane daha yolda, çünkü zaman zaman huzursuzlanıyor, salyası akıyor.



Eylül'cüğümün önüne adet tam yerini bulsun diye mezura, kalem, hesap makinesi, bilezik, tarak ve aşçı olur belki diyerek yiyecek(erik) koyduk. Tabii ki kızım neyi seçti, en bildiği ve sevdiği şeyi eriği. Direk eline alıp yemeye başladı, bizi de bir gülme aldı ki görmeliydiniz.



Menümüz çok kalabalık değildi, zaten çok hazırlık yapamadım. En çok övgüyü annemin patatesli böreği aldı. Böylece Eylül'ün hayatımıza kattığı güzelliklerden birini daha yaşamış olduk, sayesinde güldük eğlendik, yedik içtik. Ömürleri uzun ve sağlıklı olsun çocuklarımızın..

10 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

Eylülcüğün pastaya bakışına bayıldım, Masa da çok güzel hazırlanmış eline sağlık canım.. Bende iki kızıma diş buğdayı yapmıştım ve adettir diye önüne koyduğumuz malzemelerden büyük kızım canan,babasına ait bir kitabı almıştı.. canan babası gibi gerçekten kitap okumayı çok seviyor, derya ise benim gibi biçip dikmeyi takı vs ile uğraşmayı daha çok seviyor..Nice sağlıklı dişler ve yaşlar olsun..

Özge dedi ki...

Sevgili Şule,

Hayırlı uğurlu olsun, daha nice güzelliklerini yaşarsınız inşallah Eylül'ün. Maaşallah çok da güzel bi küçük prenses olmuş kendileri :)

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun ama birde diş buğdayının tarifini verseydiniz :)

şule dedi ki...

anne ve kızları, ben de çok sevdim o fotoğrafı :) eylül de demek ki yemek yemeyi ve yapmayı çok sevecek :))

özge, inşallah. teşekkür ederiz..

adsız, sitemizde zaten var diş buğdayı tarifi. arama yaptırabilirsin.

Adsız dedi ki...

Eylülcüm dişlerin de, diş buğdayında hayırlı olsun.Ceren de 10 aylıkken çıkarmaya başlamıştı dişlerini,annen endişelenmekte haklı tabii.Doğum günü fotolarını bekliyoruz artık.Öpüyorum gözlerinden.Nice güzelliklere
Nevin teyzen

Neşeli Sesler dedi ki...

Prenses Eylül' ün dişleri hayırlı olsun. Diş çıkarma evreniz en kolay biçimde geçsin inşallah.

Mert de dişlerini 10 aylıktan fazlayken çıkarmıştı. Sağlıklı dişler geç çıkarmış diyerek avuttuk kendimizi.

Sevgiler.

şule dedi ki...

Nevinciğim, biraz zorlama oldu ama tşk yine de :))) Doğum gününde sizi de bekliyorum.. Çocuklar eğlenir inşallah :)

Elifciğim, anladığım kadarıyla 10 aydan sonra diş çıkaranlar olarak çoğunluktayız. Teşekkür ederiz..

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Hayırlı olsun Eylül'ün dişleri:)..Maşallah ona. Nice güzel günlerini kutlamanız dileğimle..
Sevgiler:).
aslı

şule dedi ki...

aslı, teşekkür ederim, güzel dileklerin için.. sevgiler..

Rakunt ideas dedi ki...

Maşallah inci gibi dişleri olsun inşallah.Ben yanlış anlama iseniz bir şey soracaktım şu izleme butonundan koysanız da yeniliklerin izi kaçırmasak:))